Autor |
Akaru
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
Sob 13:47, 24 Sty 2009
|
|
Wiadomość |
|
PvP, CP, Duel
Lineage 2 jest grą, w której wszystko sprowadza się do PvP. Po to składamy sprzęt, zdobywamy poziomy, przystępujemy/zakładamy klany i sojusze. Oblężenia polegają głównie na wzajemnym zabijaniu się. To jest najpiękniejsze w tej grze. Walczyć i wygrać, a czasem przegrać, ale z podniesioną głową.
PvP, czyli Player vs. Player
Jeżeli chcesz zaatakować jakiegoś gracza, należy przytrzymać ctrl i zaatakować go (klikając na niego 2 razy, bądź używając skilla). Gdy zatakujemy gracza mogą stać się z naszym imieniem dwie rzeczy - nabierze koloru fioletowego bądź czerwonego.
Kolor fioletowy - oznacza, że jesteśmy w trybie walki
Kolor czerwony - oznacza, że staliśmy się PK(player killer). Kolor czerwony uzyskujemy, jeżeli zabijemy jakiegoś gracza, (jeżeli ten nie nawiąże walkii). Jeżeli gracz, którego zaatakujemy ma fioletowe bądź czerwone imię nie staniemy się PK. Jeżeli już to się stanie otrzymujemy pewną ilość punktów kary - jej ilość możemy sprawdzić w zakładce characters (alt+c).
Minusy bycia PK:
- każdy gracz może nas bezkarnie zabić
- możemy stracić przedmioty (wypadną od nas, gdy ktoś nas zabije jeśli zabiliśmy przynajmniej 5 graczy)
- nie możemy kupować/sprzedawać, a na dodatek polują na nas strażnicy
- nie możemy korzystać z teleportów
Jak pozbyć się PK:
- Musimy zginąć taką ilość razy aż znikną nam punkty kary
- Musimy zabijać potwory, aż wartość punktów kary zredukuje się do 0
Gdy otrzymamy status PK w zakładce charakters po stronie pvp/pk przybędzie nam 1 punkt każdorazowo za zabicie jednej osoby. Redukować te punkty można za pomocą zadania „Repent Your Sins".Combat Points, czyli CP
Punkty Cp jest to kolejny pasek naszej postaci taki sam jak pasek hp i cp
Jeżeli prowadzimy walke, przeciwnik najpierw "zbija" nasze punkty cp, a dopiero następnie tracimu punkty życia (HP). Uwaga: istnieją umiejętności, które omijają CP i od razu redukują nasze HP. Punkty CP tak samo jak HP i MP ulegają procesowi regeneracji. Ilość CP u każdej klasy i na każdym poziomie jest inna. Redukcję CP w walce omijają także postacie, które walczą przy użyciu swoich przyzwańców jak np. Phantom Summoner, czy Elemental Summoner. Są to bardzo groźni przeciwnicy.
Dueling - Nowoczesny system pojedynków
Dueling jest to system, który pozawala na walki między graczami i drużynami poza areną, bez późniejszej kary.
Wstępne zasady:
- Gracze nie mogą być w trybie walki (inaczej pojedynek nie może się rozpocząć)
- Poziomy nie mają znaczenia w Duelingu
- Przegrany nie traci doświadczenia, ani nie straci żadnych przedmiotów
- Po zakończeniu pojedynku stan postaci wraca do momentu przed rozpoczęciem (stan cp, mp, hp). Jeżeli podczas pojedynku przeciwnik używał debufów ich efekt także zniknie.
- Wciskając opcję „Decline Duel" w opcjach - automatycznie odmawiasz pojedynków.
- Podczas party duelingu (walk druzynowych) nie można używać umiejętności ucieczki ani zwojówi.
Istnieją dwa rodzaje pojedynków:
-Pojedynek gracz przeciw graczowi:
Aby zaprosić gracza do takiego pojedynku należy użyć komendy /duel
Pojedynek trwa 2 minuty. Wygrywa ta osoba, która pierwsza „zbije" przeciwnikowi hp do 1
-Pojedynek party przeciw party:
Aby zaprosić przeciwne party do pojedynku należy użyć komendy /partyduel lub wybrać odpowiednią ikonę. Takie zaproszenie musi wysłać lider party do jakiegokolwiek gracza z przeciwnej drużyny. Kiedy przeciwnicy przyjmą zaproszenie automatycznie zostajecie przeniesieni na arenę gdzie stoczycie pojedynek.
Pojedynek trwa 2 minuty
Zastrzeżenia:
- Nie można być w trybie walki
- Nie można być PK
- Nie można uczestniczyć w olimpiadzie
- Nie można mieć wystawionego sklepu ani manufaktury
- Hp/Mp musi znajdować się na poziomie powyżej 50%
- Nie można uczestniczyć w oblężeniu ani znajdować się na terenie gdzie ono trwa
- Nie można stać zbyt daleko od siebie
- Pojedynek się nie odbędzie, gdy nie ma miejsca na arenie
- Nie można dosiadać żadnego zwierzaka
- Nie można znajdować się w peace zone (np. mieście)
Wcześniejsze zakończenie pojedynku:
- Można użyć komendy: /withdraw
- Gdy jedna z osób wejdzie do strefy gdzie nie może się odbyć pojedynek (miasto, teren oblężenia)
- Jeżeli dystans jest zbyt duży wtedy pojedynek się nie odbędzie
- Jeżeli jeden z zawodników zaatakuje osobę, która nie bierze udziału w walce
- Jeżeli jeden z zawodników otrzyma obrażenia od NPC pojedynek zostanie przerwany
Informacje na zakończenie:
- Wymiany handlowe zostaną automatycznie anulowane, kiedy zawodnik zostanie przeniesiony na arenę walki.
- Drużyna, która znajduje się w party matching poprosi o pojedynek zostanie usunięta z party matching.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|